הסדנא הביאה אותי לחשוב בצורה יותר רציונלית ופחות בצורה רגשית ורגשנית ועזרה לי בעיקר להבין שלא אוכל בשום אופן לשנות את הצד השני לפי הרצונות שלי אבל אוכל לשנות את ההתנהגות שלי. למדתי לשלוט יותר על כעסי ולנשום עמוק לפני שאני מתפרצת ו/או צועקת. הרבה אמפטיה, דאגה וחומר למחשבה, אלה התחושות שליוו אותי אחרי כל פגישה של הקבוצה. אריאלה ושלומי, אהבתי את צורת ההנחיה של שניכם ועובדה שלמדתי לא מעט במשך חודשי הסדנא והאמת, ציפיתי ליום שני בערב עם השאלה: . . ….
הסדנא עזרה לי ללמוד להקשיב! אני כבר לא מגיב במהירות. הבנתי שהחיים יפים ורגועים יותר! אהבתי מאד בסדנא את הכריזמה של אריאלה, ההתמדה והנחישות! ללא וויתורים וללא פשרות! וע”י כך משיגה את מטרות הסדנא. שלומי-בחור מדהים עם שקט פנימי, יכולת הקשבה וראיה מפוכחת ועדינה של המרחב. רון (אפריל 2015) …
טלי מת”א- “אני יכולה לומר בלב שלם שההשפעה של הסדנא עליי הייתה עצומה…אני אסירת תודה על שנרשמתי לסדנא..” “עברו 4 חודשים מאז נרשמתי לסדנא, בנקודת השפל הכי גדולה עד כה בחיי. נרשמתי לסדנא כמוצא אחרון בשביל להצליח לנהל את הכעסים שלי, לנסות להבין שיש דרך לטפל בזה, וכעת אני יכולה לומר בלב שלם שההשפעה של הסדנא עליי הייתה עצומה. התועלת הכי גדולה שהפקתי היא ללא ספק היכולת לשלוט בכעס כדי לשמור על עצמי ולהפסיק את הפגיעה באחרים הקרובים אליי, להבין מאיפה . . ….