לקוחות מספרים

טלי מת”א- “אני יכולה לומר בלב שלם שההשפעה של הסדנא עליי הייתה עצומה…אני אסירת תודה על שנרשמתי לסדנא..

טלי מת”א- “אני יכולה לומר בלב שלם שההשפעה של הסדנא עליי הייתה עצומה…אני אסירת תודה על שנרשמתי לסדנא..” “עברו 4 חודשים מאז נרשמתי לסדנא, בנקודת השפל הכי גדולה עד כה בחיי. נרשמתי לסדנא כמוצא אחרון בשביל להצליח לנהל את הכעסים שלי, לנסות להבין שיש דרך לטפל בזה, וכעת אני יכולה לומר בלב שלם שההשפעה של הסדנא עליי הייתה עצומה. התועלת הכי גדולה שהפקתי היא ללא ספק היכולת לשלוט בכעס כדי לשמור על עצמי ולהפסיק את הפגיעה באחרים הקרובים אליי, להבין מאיפה . . ….

אסף על הסדנא לשליטה וניהול כעסים במכון רעות-“אומרים לי שהשינוי שלי מטורף”

לריסה על השינוי שלה בסדנא

חנוך – “הסדנא לשליטה וניהול כעסים של אריאלה לא תסולא בפז”

הכוח שבקבוצה

מעבר לתכנים של איך לעשות כש.. ומה לעשות כש.., “טכניקות נהיגה” אני קורא להן, בעצם באתי וראיתי מסביבי את האנשים, כל אחד בעצם היה או אני בנקודה כזו או אחרת בחיים או אלה שהכעס שלי פגע בהם. בעצם בשלב מסוים עלתה בי המחשבה שאולי אריאלה ושלומי ארגנו אנשים שבעצם ישחקו עבורי את עצמי, ואת אלה שהיו מולי בשעת הכעס . את האחת שרבה עם בן הזוג, את האחד שעונה בעצבנות ותוקפנות ומדבר גם כך , את האחת שבעלה יורד לחייה . . ….

קיבלתי את החיים בזכותכם!

אריאלה ושלומי, קיבלתי את החיים בזכותכם! למדתי בסדנא שאפשר לכעוס ולהוציא את זה בדרך טובה יותר בלי לפגוע באף אחד. למדתי לשחרר ולהרפות ולתת לדברים לזרום בלי מרדנות ושליטה. אהבתי לראות בסדנא שמכל מקרה או סיפור של חבר אחר מהקבוצה, חילקו הרבה “מתנות” שלקחתי ויישמתי בעצמי בעזרו גם לי מאד. הבנתי באופן משמעותי שבעצם אף אחד לא לוקח לי כלום ולכן, אין שום סיבה שאתנהג בדרך מעליבה ופוגעת כמו עקרון 10-90 או לפרש אירוע אחר לסיטואציה שיכולה להיגמר רע. אריאלה ושלומי, המנחים הכי טובים שהכרתי. בזכותם אני מה שאני היום ומודה לכם על כל רגע ורגע. קיבלתי את החיים בזכותכם. מבחינתי היה מושלם תודה !!! לילך (אפריל 2015)…

בתו של א’ משתתף מהסדנא מתפעלת מהשינוי שחל אצל אביה

לירן מרמת גן- “חיי השתנו. נולדתי מחדש”

מורי בן 37 מרחובות על הסדנא לשליטה בכעסים – “רמת העצבים בבית ירדה פלאים. אני מרגיש בן אדם מאד שונה”.

דילוג לתוכן