הסדנא עזרה לי ללמוד להקשיב! אני כבר לא מגיב במהירות. הבנתי שהחיים יפים ורגועים יותר! אהבתי מאד בסדנא את הכריזמה של אריאלה, ההתמדה והנחישות! ללא וויתורים וללא פשרות! וע”י כך משיגה את מטרות הסדנא. שלומי-בחור מדהים עם שקט פנימי, יכולת הקשבה וראיה מפוכחת ועדינה של המרחב. רון (אפריל 2015) …
קיבלתי את האני האמיתי שתמיד רציתי להיות “למדתי להתנהל מול אנשים קרובים ורחוקים בצורה נעימה ולא פוגענית, למדתי להסתכל על האחר כאילו אני הוא האחר. דבר נוסף, הוא לנשום ובכך להפעיל את ההיגיון ולא לפעול מתוך הרגש או הכעס. הדבר החשוב ביותר הוא באמת שלמדתי לבטא את רגשותיי האמיתיים ולא את הכעס המזויף. מה שהכי אהבתי בסדנא זה את האמת שכל אחד מקבל על עצמו תוך כדי אהבה והבנה, אווירה מאוד נעימה וחמה. הסדנא עזרה לי להבין ששום דבר לא . . ….
הסדנא הביאה אותי לחשוב בצורה יותר רציונלית ופחות בצורה רגשית ורגשנית ועזרה לי בעיקר להבין שלא אוכל בשום אופן לשנות את הצד השני לפי הרצונות שלי אבל אוכל לשנות את ההתנהגות שלי. למדתי לשלוט יותר על כעסי ולנשום עמוק לפני שאני מתפרצת ו/או צועקת. הרבה אמפטיה, דאגה וחומר למחשבה, אלה התחושות שליוו אותי אחרי כל פגישה של הקבוצה. אריאלה ושלומי, אהבתי את צורת ההנחיה של שניכם ועובדה שלמדתי לא מעט במשך חודשי הסדנא והאמת, ציפיתי ליום שני בערב עם השאלה: . . ….
בסדנא “גיליתי” שיש עוד אנשים “נורמלים” במצבי. הבנתי שהמקור של המצב הוא איפשהו בעבר ושהשינוי צריך להיות אצלי (כל אחד אצלו). השינוי הוא איטי. רכשתי כלים ו”גיליתי” מה המקור לכעסים שלי. אהבתי מאד את הכוח של החברים בסדנא. למדתי את הכוח של השיקוף ואיך ליצור מרחק בין האירוע לתגובה שלי. אריאלה, את מעיין של ידע וכריזמה עם כוחות אינסופיים. תודה על הענקה מהלב, חוצה עבודה. רואים שאת רוצה להעניק מהניסיון והידע המקצועי שלך. ( הסרטונים החדשים שלך טובים ומשקפים אותך). . . ….