לקוחות מספרים

דרור בסיום הסדנא לשליטה בכעסים “היום זה בידיים לי”

אביב מאופקים אומר בהתרגשות על הסדנא לשליטה בכעסים “השתניתי מקצה אל קצה”

מיכל מספרת איך עזרה לה הסדנא לשליטה וניהול כעסים

מיכל מתארת איך הסדנא לשליטה וניהול כעסים במכון רעות עזרה לה לעשות שינוי ולהפחית את התפרצויות הכעס שלה, את המריבות והוויכוחים הבלתי פוסקים עם הסובבים אותה ובעיקר עם בן זוגה….

איתמר עבר מנוקשות לרכות בעזרת הסדנא לשליטה וניהול כעסים במכון רעות

עופר בן 47 מראשל”צ על הסדנא לשליטה בכעסים- “אריאלה, את מס.1. אני משתמש בכלים באופן יומיומי”

תודה! קראתי בשקיקה את הטיפים ששלחת

שלום אריאלה, כ מ ה   ח ש ו ב   מ ה   ש א ת   ע ו ש ה!  הוקסמתי מתאורייך את התובנות החברתיות הדרושות לקיום נעים בעולמנו בתי הבכורה נהגה לקרוא לי “נחום איש גמזו”, משום שאותו חכם תלמודי היה נוהג לומר על כל דבר – “גם זו לטובה”, מה שהוביל אותו , כנראה, לחשוב  ולהתנהג כלפי עצמו וכלפי אחרים וכלפי המציאות בכלל באור חיובי ואני עשיתי, בדרך כלל, כמוהו, אבל מבלי להבין מדוע. לכן, משקראתי בשקיקה . . ….

אריה על הסדנא לשליטה בכעסים- “החיים שלי לפני הסדנא ואחריה”

מקס – “ללא ספק הסדנא הזו היא תפנית משמעותית בחיי”

זו ללא ספק תפנית משמעותית בחיי, הסדנה הזו. אריאלה, את עושה תפקיד גדול בעולם. את משנה פה לא רק חיי אדם אחד או משפחתו, אלא מעגלים רבים של קשרים” יש הרבה תועלת שהפקתי מהסדנא. אני חושב שהדבר המשמעותי ביותר הוא שנרגעתי. זה מתבטא בזה שאני עוצר ונושם, זה אולי הדבר הכי פשוט והכי משמעותי שלקחתי. כל הזמן מתרגל את זה. בנוסף, ההבנה שהכל זו בחירה ושההתפרצויות וכו’ זו בחירה. כמו כן ההבנה ש”לא להביע כעס” זו טעות וש”לספור עד 10″ . . ….

איתי מת”א על הסדנא לשליטה בכעסים-“הגעתי שבר כלי והיום אני בחוף מבטחים מנווט את עצמי”

דילוג לתוכן